Placering NU tack!

Det var en spännande och förväntansfull känsla man fick när man visste att de hade börjat leta efter en värdfamilj, men efter att ha väntat så länge är det inte lika kul längre :(
Jag hade tappat den där känslan men efter ambassad besöket så kom den tillbaka och jag blev ännu en gång supertaggad och ville åka direkt! Ett visa betyder att man verkligen ska åka, det gör det mer verkligt! Eftersom att jag inte har en värdfamilj än som ger men den känslan så får jag nöja mig med mitt visa sålänge :/ eller jag har ju inte fått hem det än.....

By the way så drömde jag i natt att jag fått min placering i Phoenix, Arizona! :D ett tecken!? we'll see ;)

Ta hand om er/ elin

Kommentarer
Postat av: Lily

Hej, Hoppas du får din placering snart :) Jag ska åka till Idaho, SKa vi länka?

2010-07-25 @ 18:15:18
URL: http://charlottarundin.blogspot.se
Postat av: Britta

Hej! Hoppas du får din placering snart! Jag ska också åka som utbytesstudent till USA i år! Kram

2010-07-29 @ 09:51:17
URL: http://brittusa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! När anmälde du dig till utbytesåret? hoppas på en placering snart iallafall! ;)

2010-07-30 @ 17:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0