still waiting

Inget nytt om placeringen :(

Idag var jag och min vän Sofie (som också är utbytesstudent) och fixa tills imorgon då vi ska ha våran avskedsfest slash mys! För hon åker ju redan på tisdag den lyckosten! Jag är verkligen avundsjuk på henne nu. Jag som fortfarande väntar på att telefonen ska ringa... Jag är iallafall taggad inför imorgon :) fast det kommer kännas konstigt eftersom jag lär ju hinna träffa alla sen efter för vi ska typ spela minigolf nästa vecka när Sofie ha åkt :S lite fail. Men då lär jag väll inte gråta så mycket heller :)

Håll tummarna för mig och min placering!

Puss // elin

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att det är lite svårt att hitta en bra design till sin sida - hur har du burit dig åt? Du har ju en riktigt snygg sida!

2011-07-20 @ 11:03:43
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0