9/8 2010

Just nu känner jag mig helt tom. Alla känslor kommer på en gång och då blir det liksom lika med noll.

I lördags var det alltså avskedsfest för mig och Sofie, som btw åker IMORGON!! heelt sjukt....
Iallafall, vi hade sjukt kul och allt kändes så otroligt bra! Med oss tjejer tillsammans kan det inte bli annat än lyckat! Vi fick presenter, supergulligt och då slog det mig verkligen att jag kommer sakna er! <3


Vi fick varsin liten låda med lite småsaker, bl.a en försvarets hudsalva fick jag, eftersom att jag är typ beroende av den (a) av läppbalsam, läppglans överhuvudtaget ;)
En liten nyckelring med en bricka där det stod "Great friends are hard to find, difficult to leave and impossible to forget" supersött <3 Fick en cd av Helena där hon gjort en film med massa bilder och videos på oss!
Tack den var verkligen jättefin :) <3

Av Sofie fick jag ett kort som hon skrivit och jag började ärligt gråta när jag läste det :')  och Sofie jag kommer aldrig lämna dig! Jag hade inte klarat att gå igenom allt det här själv, du har funnits vid min sida och det är till dig jag har vänt mig med alla mina frågor (a) Kommer sakna dig så otroligt mycket men vi ses ju snart ellerhur!? 10 månader är ju ingenting ;)
Ha det bäst Sofie och lev din dröm. Älskar dig! <3

länk till Sofies blogg hittar ni bland mina länkar ;)


Jag fattar fortfarande inte att jag ska åka, men jag har fått reda på att jag inte åker innan den 20e. Alltså kommer jag inte åka den här eller nästa vecka. Det hjälpte mig ingenting men men. Då vet jag!


Ta hand om er! / Elin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0