lite Information..!

Tänkte berätta lite om vad jag vet om min familj.
Jag ska som sagt bo i den lilla lilla staden Chatham, Virginia och om jag förstod rätt så bor det bara ca 1500 pers där. Inte lite skillnad mot S-tälje som har typ 100.000 haha. Iallafall, jag ska bo hos familjen Watson som består av:
John, 45
Sharon, 38
Kristen, 15
Courtney, 13
Willie, 20 (bor inte hemma)

Sharon är hemmafru och John är typ "farmer" och däck försäljare :P Jag har försökt att kolla på google earth för att se vart jag ska bo. Det är typ på landet och det såg väldigt kalt ut, typ inga hus men jag såg en kyrka haha. Om jag bara får svar på mailet som jag skickade iväg så kanske det kommer lite bilder! :) Tjejernas intressen var softball och cross country. Jag har faktiskt prövat på softball en gång när jag var på Stadium Sports Camp för flera år sedan. Om jag minns rätt så vart det faktiskt ganska kul, fast jag var nog inte så bra haha. Eller det kanske var baseball jag testade? elr vad är det för skillnad?

Jag ska ju gå på Gretna High School, fast jag kommer börja där när det redan gått tre veckor! Så jag vet inte hur det blir...hoppas det finns några roliga klasser kvar och att jag kan vara med i något lag. Har försökt att kolla på deras hemsida för att se vad de finns för aktiviteter och så men den är "under construction" så det står inte så mycket men men om jag bara får svar på mailet så.


Taggad som f***n! fast jag har inte börjat packa riktigt än :S har tvättid imorgon kväll då vi ska tvätta allt jag ska ha med mig så det blir väl att packa på söndag, två dar innan! lycka till!

Nejmen jag känner på mig att det här kommer bli jättebra! :D

Ta hand om er! / elin


Kommentarer
Postat av: Jossan

Det verkar ju jättebra! Hörde att små städer är bäst för utbytesstudenter som ska va där i ett år! Lycka till ;D

2010-08-30 @ 07:42:54
URL: http://yooess.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0