2:a Augusti redan!

Nu har jag hämtat mitt visa som kom för någon dag sen! one step closer! 
Jag har även börjat skriva packningslista och så har jag köpt en stor väska jag kan ha som handbagage och ett "travel with me" kit som jag blev inspirerad till att köpa av andra som åker iväg :)

åh plaacering? var är du?.......folk har redan börjat åka?!..

En av min bästa vänner som också är utbytesstudent och ska till Kansas i USA, åker om 8 dagar!!! alltså den 10 augusti!! det känns helt sjukt och jag blir helt nervös haha men eftersom jag inte fått min placering än så känns det inte riktigt som att jag ska åka så jag lever liksom lite genom henne! om nån förstod =)


Svar på fråga:

Anonym om Placering NU tack!:
Hej! När anmälde du dig till utbytesåret? hoppas på en placering snart iallafall! ;)
30 Juli, 17:59

Jag anmälde mig att åka som utbytesstudent i september förra året. Men jag skickade inte in mina ansökningshandligar förens i mars i år.
Hoppas jag med! :)





//elin

Kommentarer
Postat av: Anneli

har inte heller fått min placering å jag håller med om att det inte alls känns som att jag snart ska åka

2010-08-05 @ 16:59:09
URL: http://utbytesstudent.se/blogg/anneli

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0